• Conditietraining

    Een combinatie van Hi en Low aerobics met step en gewichten. De les begint met een low impact (niet springen) warming up gevolgd door een Hi impact (springen) gedeelte met gebruik van een step en gewichten.

    Van alles wat en daardoor zeer gevarieerd. De buikspieren komen tijdens de les ook aan de beurt en zodoende heb je een full bodytraining met als afsluiting een cooling down.

  • Bootcamp

    Bootcamp is een afwisselende training voor mannen en vrouwen. Je traint individueel en in teamverband aan je conditie door intervaltraining en spierversterkende oefeningen. Intervaltraining is een effectieve en efficiënte manier om vet te verbranden, je uithoudingsvermogen te verbeteren en je spieren te versterken. Bij een training passen we intervaltraining toe door het in hoog tempo afwisselen van cardio- en krachtelementen. Je krijgt meer uithoudingsvermogen en kracht, je wordt behendigheid en leniger. Zo bereik je snel resultaat, of je doel nu meer kracht is, een betere conditie of een paar kilo’s afvallen. Het trainen in de buitenlucht zorgt voor een betere verbranding in je lichaam wat afvallen extra stimuleert. De training is geschikt voor alle fitnessniveaus en uitdagend voor iedereen.

  • CX Cross

    PLEZIER EN UITDAGING IN ÉÉN WORKOUT
    Je stelt jezelf doelen en richt je daarna op de resultaten, maar al snel stop je met je fitnesstraining. Heb je je ooit afgevraagd waarom? De reden is eenvoudig: omdat het saai en niet leuk was!
    CX Cross biedt een speelse, leuke en uitdagende fitnesservaring! We houden er allemaal van om te spelen en plezier te hebben, en het volhouden van je fitnesstraining wordt veel eenvoudiger wanneer het leuk is. Bovendien zorgen we ervoor dat je steeds weer wordt uitgedaagd, en houden we je gemotiveerd tijdens het fitnessprogramma, waardoor het veel waarschijnlijker wordt dat je je doelen bereikt.

  • Six Pack Attack

    Tijdens de SixPackAttack train je zowel je rechte als je schuine buikspieren aan de hand van steeds weer andere oefeningen.
    Dit maakt de work-out niet alleen afwisselend, maar geeft ook keer op keer een uitdaging.

    Wat geeft de SixPackAttack mij?
    • Een optimale training voor de buikspieren
    • Versteviging van je core

  • Callanetics

    Callanetics is een low impact fitnesstraining op muziek. Het is vooral gericht op het verhogen van de spanning in je spieren. Low impact betekent dat we in de les niet springen. Zowel beginners, als gevorderden kunnen dus meedoen, terwijl toch iedereen op zijn eigen niveau kan trainen. de les biedt een wekelijks variërend programma van grondoefeningen, gericht op spierversteviging van de bekende probleemgebieden: buik, billen en benen. Als belangrijkste doel heeft Callanetics dan ook figuurcorrectie.

  • Flowmotion

    Flowmotion is een combinatie van Pilates en Yoga. De oefeningen volgen elkaar vloeiend op, waarbij de overgang (flow) naar een andere houding net zo belangrijk is als de houding zelf. De gedachte achter FlowMotion is de flow te ervaren zonder de concentratie te verliezen. De lessen zijn een natuurlijke afwisseling van inspanning en ontspanning, een combinatie van kracht en lenigheid. De oefeningen en passende ademhalingstechnieken zijn afgestemd op de groep en worden begeleid door een ervaren docent. Hierdoor kan iedereen zijn lichamelijke mogelijkheden ontdekken en zijn grenzen verleggen. FlowMotion is geschikt voor iedereen die jong is, zich jong voelt of ‘jong’ wil blijven. Het daagt je uit en zorgt voor een goede balans tussen lichaam en geest, waardoor je lekkerder in je vel zit!